Hönsmamman

Alla inlägg den 25 april 2013

Av MissJA - 25 april 2013 22:01

inspirerande kvällsläsning/bläddring


Idag har min syrra E varit på besök. Vi satt åh grejade på med det ena åh det andra. Båda grymt insjuknade i bröllopsfeber ;) åh vi blev nog lite sjukare efter att ha bläddrat igenom de 3 böcker om bröllop jag lånat biblan tidigare under dagen.


Vi försöker pussla lite av planeringspusslet tillsammans inför brölldopet. Åh vad trevligt det var.


Diddi volle ha olo (broccoli) å beso (keso) till lunch. åh han åt upp en hel tallrik med broccolibuketter åh hade keso åh smör till detta..


 


Jag har även varit ute i det mestadels fina vädret med småttingarna. Vi har varit i lekparken, gått på promenad åh lekt omkring huset, diddi har lekt mycket med grannarnas pojkar. Bla med vatten. Att hälla vatten kan vara såå kul.



 
 

   


Jag har bla krattat lite, åh när vi var i lekparken plockade jag en hel påse full med äckliga hundbajskorvar!! Sur som en citron var jag åh ännu argare blev jag när jag råkade kliva på en färsk j-la hundskit mitt i sandlådan. Åh det efter min bajsplockarrunda!!
Det värsta är att trots denna insats finns det mycket skit kvar i "vår" lekpark, den var bara fortfarande för fastfrusen för att få loss utan att lyckas finfördela skiten.

Av MissJA - 25 april 2013 06:42

Förr kunde jag partaja en hel natt, utan att bli bakis.

Nu behöver jag inte ens dricka alkohol för att bli bakis. Det räcker med att sova för lite!!

Godmorgon - idag är jag bakis, nykterbakis, blääää

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards