Hönsmamman

Alla inlägg den 1 april 2013

Av MissJA - 1 april 2013 19:27

Städar åh åter städar. Det känns bra att städa åh hålla RENT när magsjukan har anlänt. Just bu har jag amningspaus.

Diddi har inte kräkts mer på någon timme :) han har druckit lite proviva åh fått behålla det :) hoppas han är på bättringsvägen nu.

K åh V vill sova nere i vardagsrummet. Åh det kan ju vara lite skojigt. Får se om jag orkar fixa det. Just nu ser dom på hotell transylvanien.

Tvättid 7-11 imorgon, lägligt kan jag tycka. Visserligen går tvättmaskinen för fullt här inne redan nu, men det vanliga tvättberget behöver ju åxå tvättas. För att inte tala om diddis sittdelstyg, sufflett åh åkpåse.

Av MissJA - 1 april 2013 16:28

Diddi började kräkas under vagnvilan idag. Åh har kräkts flera gånger sedan dess - magajuka in the house!!

Ringde pga funderingar om hir man agerar om K blir drabbad med tanke på hans epilepsi åh medicineringen. De sa att håll god hygien. Åh hoppas att han klarar sig. Annars blir det fömodligen en inläggning om han inte får behålla medicinen.

Håller tummarna för att diddi lyckats äta i sig nåt olämpligt så vi andra klarar oss. Åh så var det ju min fobi, eftersom den terapin inte startar förrän i maj känns det synd att detta inte inträffade i samband med den.

Nu är vi friska (inte M som är min hjälte åh tar hand om diddi) ute i pulkbacken. På väg hem ska vi köpa skräpmat...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards