Hönsmamman

Alla inlägg den 16 april 2013

Av MissJA - 16 april 2013 20:45

Vilda har tappat sin framtand idag (äntligen) hon är lite rädd för själva tappandet. Hennes kommentar när den lossnade


 


"Nu kan jag prata igen"


Sen kvittrade hon lyckligt resten av kvällen

Av MissJA - 16 april 2013 19:02

Tar åtminstone en dags paus från träningen. Känner mig endast less åh omotiverad. Det är inte roligt, att hålla fokus när det är så är svårt. Allt blir bara halvdant. Vill inte lägga av heller men att lyckas när man är asless är svårt.


Kanske hör det ihop med tiden i månaden kanske behöver kroppen vila. Känner inte igen mig. Brukar inte kännas såhär.


Nu ska jag typ hoppa i pyjamasen åh försöka sova bort denna trötta tråkiga omitiverade person. Jag ska ju vara pigg åh energisk :)

Av MissJA - 16 april 2013 08:47

Inatt uteblev miiimiis bajsning :) tyvärr var hon gasig i magen istället. Hade jag fått välja hade jag föredragit ett tvärt uppvaknande, byte av bajsblöja åh sen somna om igen inom 30 minuter. Nattens gasiga mage var mer av en långbänk...

Nu är vi ute i det trista gråmulna åh svinkalla vädret. Tänka sig att det kan kännas kallare när det är flera plusgrader än när det var ca 5-10 grader minus ute. Brrrr sommaren känns avlägsen.

Snart in åh förbereda lunchen. Fisk i ugn, potatis åh sallad

Diddis 3 relativt nya ord
Mönas = mössa
Mane = mage
Beos = keso

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards