Hönsmamman

Alla inlägg den 3 april 2013

Av MissJA - 3 april 2013 23:25

Ett samtal i bilen mellan mig åh V

"Undra om jag ska säja till R att jag är kär i honom..."
"Tja, det är något du måste känna efter hur du vill själv.."
"Jag tror nog att jag ska göra det.... Eller så frågar jag honom om jag får changs (chans fast det lät som jag skrev det först) på honom"
"Det blir nog bra, men bli inte ledsen om han inte vill det. "
"Näää det blir jag inte. Det är ju som i Sune böckerna. Han frågar ju chans ibland, men han är en tjejtjusare"
"Du kanske blir en killtjusare.."

När V kom hem för kvällen

"Frågade du chans på R?"
"Näe, det glömde jag."

Av MissJA - 3 april 2013 21:21

Såhär gör man en squat

Av MissJA - 3 april 2013 21:20

Kom igen!!

Jag hakade på denna utmaning igår. Nu utmanar jag DIG :)


Bild på en squat är åxå på sin plats :)

Av MissJA - 3 april 2013 15:08

V åh K har gemensamt försökt bråka ihjäl varandra åh mig idag. Så för att bryta den bråkiga åh tråkiga trenden åkte vi på Leos lekland för någon/ några timmars bus. Vi fick även med oss en av V's kompisar :)

När det var bestämt att vi skulle åka blev det jubel åh glädjetjut. K bubblade av prat åh förväntan åh V stutsade av lycka att hon dessutom fick ta med sig R (som jag misstänker att hon är gemligt kär i).

Nu sitter jag med miiimii i en soffa på leos åh tar det lugnt. Mysigt. Förresten bytte jag garderob för lillan igår. Strl 62 fick lämna plats för strl 68. På bilden i inlägget har Esmee sin leoparddress för första gången. Tiden går...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards