Hönsmamman

Alla inlägg den 27 april 2013

Av MissJA - 27 april 2013 23:08

Idag blev det att ta en tripp till djurmagasinet som hade någon form av hundevent. Massvis med hundar åh hundrelaterade aktiviteter. Det var mycket folk åh barnen tyckte det var skoj.

V åkte dit med T åh hennes flickor. Sedan kom resten av familjen dit. Diddi åh miiimii sommjat trode skulle sova höll sig vakna till när jag gick hem. Då hade diddi ätit sitt lördagsgodis åxå. Åh 2 av 4 barn blivit målade till hundar.

Vilda fick med sin T's ena dotter till oss åh hon sover över här inatt. Helt fantastiskt när två barn kan bli detsamma som inget barn. De är så fina tillsammans.

I övrigt då, jag har med hjälp av T testat lite hur min uppsättning kommer att bli. Åh det blir skitbra när det finns rätt grejer som tex kam hårnålar spray osv...

Nä det får vara nog med bloggande för idag. Som by the way bjudit på äkta aprilväder. Dvs allt från snö till hagel, regn åh skön sol...

Imorgon ska jag, Esmee åh min mamma B till trädgårdsmässan. Ska bli trevligt att få göra nåt annorlunda för en stund :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards