Hönsmamman

Alla inlägg den 4 april 2013

Av MissJA - 4 april 2013 20:28

M åh V hade tänkt sticka till backen åh åka slalom idag. Men det blev det inget av. M vaknade magsjuk, v insjuknade mellan 10-11.

Inte då man vill vara någon tinmes bilresa hemifrån precis.

Life goes on men det är jobbigt. Åh vad jag önskar att jag slapp min handikappande fobi.

Nu ikväll har både M åh V kräkts :( stackars dom. Men stackars mig åxå i åh med min skräck så blir sådana utbrott värre.

Håller tummar, tår å allt annat för att ingen fler blir sjuk.

Någonstans visste jag att magsjukan skulle slå till nu under påsken. Lixom när sportlovet var över åh jag summerade loven. Jullov= epilepsi sportlov= influensa åh så hoppades jag att slippa magsjuka under påsken. Nu blev det inte då :(

Men när nästa omgång lovdagar inträffar SKA vi förihelveteändåfåvarafriska!! Det BESTÄMMER jag här och nu!!

Av MissJA - 4 april 2013 18:16

Ola Lustig,wtf!!

"Kvinnor sluta bygga muskler"
När blev det fel att vilja ha en stark vältränad kropp som orkar med vardagen bra?

Oki. Bodybuildade kvinnor är inte så kvinnliga kanske. Men var åh en måste få välja själva. Åh i detta fall är det väl bättre att äta rätt åh träna för en sund kropp än att äta fel åh tro att man ska kunna vila sig iform. Tyvärr känns det som om det är mer OK att klaga på sunda individer än de med osunt beteende. Lite skruvat - eller hur?!

Så alla män åh kvinnor, tjejer åh killar, gubbar åh tanter fortsätt med er väg mot ert bästa jag. Oavsett om det innebär att bygga en stark grund för kroppen eller njuta äta onyttigheter åh vila er iform. Inget är mer rätt eller fel. Fast vissa sätt kostar sjukvården mer pengar....

Av MissJA - 4 april 2013 13:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards