Hönsmamman

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av MissJA - 18 juni 2012 12:26

Idag håller jag på att fixa med sånt som jag måste få färdigt snabbt, som tex ansöka om  havandeskapspenning. Det är bara att inse hur sent ute jag är nu denna gång åxå!! Dagarna rinner iväg lika snabbt som vatten mellan fingrarna. Jag har väntat på att min kollega på natten ska ha tid att ringa och berätta hur det är på nätterna just nu. Igår ringde han, så idag har jag fyllt i blanketten, mailat en balnkett som min chef måste fylla i till henne så nu är allt färdigt förutom att hon måste skicka tillbaks blanketten till mig. Men det känns skönt att inte ha det hängandes över mig längre.


Jag har åxå ringt till anticimex för att fråga hur vi ska bli kvitt svartmyrorna som är i skafferiet, så nu ska vi få fler myrdosor..


Annars så har jag skitont i en fog så jag är grymt tacksam över att M är ledig till på torsdag så jag slipper bära och jaga diddi. Mamma kom hit med ett par kryckor imorse som jag kan använda mig av dagarna då det är som värst med fogen som spökar..


Nä nu ska jag gå ut och vattna alla växter utomhus. bye!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards