Hönsmamman

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av MissJA - 9 juni 2012 23:45

Idag åkte M och V iväg till sundsvall och ikea för ett par inköp. På vägen hem stannade de till i härnösand och köpte den begagnade bugaboo donkeyn som vi hittat på blocket (målet med resan). Inte i de färger jag hade önskat. Nä denna är helt svart, men det går ju att lösa med tiden. Just för tillfället får den duga.


M var lycklig över att köra hela långa vägen för han skulle få köpa sin och V's middag på burger king hans favoritställe när det gäller hamburgare. De var hemma vid kl 18 och Diddi hann med att få en premiärtur i vagnen. Jag gillar den skarpt!!


Det enda jag har att klaga på är: hjulen var svåra att pumpa upp, åh selen hade inget snabbfäste så det kändes jävligt krångligt att få dit åkpåsen, men nu sent omsider är åkpåsen där, jag har tvättat en av sittdelarna och båda suffletterna så nu hänger dessa delar på tork inne på toaletten.


Bilder på vagnen lär dröja tills jag fått igen någon form av iphone om nu phonehouse tänker lämna tillbaks den någonsinn..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards