Hönsmamman

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av MissJA - 30 mars 2012 10:07

De på kvinnokliniken vill inte hjälpa mig. De hänvisar till bm - som inte svarar. Så antar att jag kommer få ha ontHela helgen. Åh för att toppa det hela så är M arg på mig för att jag har ont i huvudet åh gnäller på mig för att jag försöker lindra smärtan med citodon som jag fick äta när jag väntade diddi. Kruxet är ju bara att inte ens de hjälper.

Av MissJA - 30 mars 2012 09:28

Nu är jag inne på 3:e dygnet med huvudvärken från helvetet. Det gör så f-b ont i huvudet!! Åh det fungerar ju inte med 3 barn att finnas till för. Därför ringde jag kvinnokliniken nu på morgonen och väntar nu otåligt på att de ska ringa upp och förhoppningsvis hjälpa mig att bli kvitt värken.


Skulle försöka skriva en handlingslapp åt M åh V som skulle på affären och veckohandla, men pallade inte att tänka på det sättet. Så vi får nog göra handlingen imorgon..


Förresten så ringde de upp mig från jobbet och frågade hur jag skulle göra med sommaren, hade anmält mig hemma tom. sista juni.. Nu sa jag att jag blir borta lääänge till :D eftersom barn nr 4 kommer till hösten. Åh att jag tänker söka havandeskapspenning så jag skulle kontakta chefen om det när det började vara dax för det. (det är bättre ersättning om man har hp än när man går hemma med fp plus att barnens föräldradagar sparas. Alltså bara fördelar.


Nä nu ska jag gå åh lägga mig ner igen och be en bön till den eventuella goda makten att ta bort min huvudvärk, eller åtminstone göra så att en snäll läkare skriver ut någon medicin som kan göra det utan att bäbisfröet i magen blir skadat..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards