Hönsmamman

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av MissJA - 22 mars 2012 10:42

Ett vårtecken hemma hoss oss. Mi skulle bara höra hur det droppar från taken. Nu smälter snön minsann!!

 
Av MissJA - 22 mars 2012 07:15

Så öppnades dörrarna och in sprang folk som 100meters löpare på os eller nåt.. Yr i mössan sprang jag med, eftersom jag räknat ut att många säkert skulle köpa just bilbarnsttolar precis som jag ville och bara skulle ha!!


Längst in fanns det en sjujäkla massa bilstolar.. så jag plöjde mig mot den jag skulle ha en britax max-way i turkos.. men den hade någon före mig ryckt så jag fick nöja mig med den svart/röda. Helt ok den med..


Det fanns inga syskonvagnar i den modell som jag vill eller kan tänka mig att ha, så svettig åh allt kånkade jag min bilstol till kassan..


Slutnotan 1500kr så jag tjänade 1500 kr på att vänta tappert där ute i regnet..


Resten av dagen lär gå som i en dimma. Nä nu ska jag hem och vinka av K när han åker iväg med taxin.


 

Av MissJA - 22 mars 2012 06:45

Det är som att stå i kö till en populär krog, typ.. fast fel tid på dygnet och man slipper frysa ihjäl i fina små kläder.. Jag har kidnappat M's stora varma täckbyxor bla...


    

Trött åh frusen, åh yr så in i helvete - såklart

Faan vad ful jag är, men det bjuder jag på :p


Täänk om de har en fin syskonvagn som jag vill ha där, då köper jag fasen den istället.. Men sån tur lär jag ju inte ha..

Av MissJA - 22 mars 2012 06:45

  Hahah!! Jag fick en biljett!! nu kan jag chilla här i regnet.. De bjuder på kaffe till alla som vill ha. Visst hade vart bra med nåt varmt. Men jag skulle bara må illa av det, kan ju inte med varma drycker just nu pga graviditeten.. Jag äter lite kesoblandad yoghurt, knaprar morotsbitar och dricker lite iskallt vatten..


Till min stora förfäran är inte mina saltlakritspengar med, så jag får försöka klara mig utan, hoppas att jag ska slippa bli yr..


 

Av MissJA - 22 mars 2012 06:15

Vi får visst inte stå här under taket, utan ska ut i ruggiga regnet för att kön ska komma på bra plats.. Men, men det är väl bara att anpassa sig.. Nu ska jag börja se sveriges mästerkock som gick igår för att få tiden att gå. Valde sömnen före tv:n igår av taktiska skäl..

Av MissJA - 22 mars 2012 05:45

Det är ca 30 st här, några med barnvagn och pyttebäbisar.. Det är inte ett bra väder precis, 3 plusgrader men det regnar lite.. ajaj, men man kan inte få allt optimalt - eller hur??

Av MissJA - 22 mars 2012 05:15

Just klivit upp ur sängen, men jag är inte som vanligt, trött och sur utan spänd och lite småstressad faktiskt. Det måste gå undan nu..Jag har bestämt mig för att ta en av de 100 platserna för att få köpa valfri vara till halva priset på barnenshus idag när de öppnar kl 7:00..


Nä nu är det dax att snabba på, har bestämt mig för att åka hemifrån senast 05:30

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards