Hönsmamman

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av MissJA - 17 mars 2012 07:45

Igår var jag totalt utpumpad efter vi ätir middag. Det är nästan lite pinsamt att erkänna att jag somnade typ kl 18, men så var det. Åh det var såååå skönt. Sen kom Diddi ca 18:30 och somnade med mig han med. När jag vaknade si sådär vid kl 21:30 så var de stora barnen åxå i sina sängar åh M satt åh hejjade på skellefteå i hockeyn, jag drack vatten osv och lufsade tillbaks till sängen.. Sen sov jag hela natten. Imorse hade jag ont i urinblåsan så full var den, men jag sov så fantastiskt skönt!!


Idag jobbar M åh jag är ensam för 3:e helgen i rad med ungarna. Börjar kännas lite trist faktiskt. Förra helgen var han på 30-års fest åh helgen innan dess jobbade han igen.. Åh helgen före det var han borta en dag på hockey, så mycket ensam tid för mig och trojkan..


Egentligen så vet jag inte riktigt vad dagen ska bjuda på, det beror på vad det blir för väder. Enligt prognoserna ska det bli bättre en dag och lite halvpissigt andra, osäkert vilken dag vad kommer. Så planen är att den bra dagen vara ute och pyssla på, fika i solen osv. Åh den sämre dagen åka på ÖB och köpa lite påskpynt åh börja påska lite smått här inne.


Nä nu vill diddi sova för denna dagen. Så på med kläderna och ut med vagnen på en sväng om.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards