Hönsmamman

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av MissJA - 19 mars 2012 13:15


Önskas, önskas åh åter önskas!!!


Den har ta mig tusan alla finesser jag vill önska mig att vår nya framtida syskonvagn ska ha. Plus lite bonus...


Man kan ha den som enkelvagn när det bara är den ena som ska ut på en tur.

Den är lättstyrd ett stort måste för mig med mina klena, trasiga handleder..

Båda barnen kan vara vända mot mig, eller så sitter de som de själva önskas

Mycket förvaringsutrymme


det enda nagativa med vagnen som jag kommit på är: Att den är så vidrigt dyr!!!!!!

Men jag hänger på blocket, önskar, hoppas och så vidare...  

Av MissJA - 19 mars 2012 10:17


Nu är det inte längre hemligt att det ligger en bäbis och simmar runt i min mage igen! Det känns som en stor lättnad. Det har inte varit så lätt att dölja en mage som växer, ett illamående som stundvis inte är lätt att tass med utan att det märks åh en förlamande trötthet. Det är inte direkt vanligt att somna mellan 18-20 varje kväll och inte vara sjuk eller nåt. Så nu är även de inlägg som tidigare varit bara sprarade publicerade...


Sista veckan på trimester 1.... Ca 1 månad lite drygt till Rutin ultraljudet....


  


Av MissJA - 19 mars 2012 10:15

I helgen har vi varit ute i det soliga och smått våriga väder som det bjöds på. Vi var ute från lunch till middag. Åh diddi som sov ute på fm fick ännu fler utetimmar.. Så det var trötta barn på kvällarna.


                       

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards