Hönsmamman

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av MissJA - 20 mars 2012 14:31

Igår på kvällen så valde vår kära diskmaskin att lägga av, eller visa för oss att det är dax för en service! Tur för oss att det inte blev på långfredagen eller sent på skärtorsdagen kunde jag dock tänka.


Den läckte ut vatten och höll hela tiden på att pumpa ur vattnet (tror jag) meb det gick itne att stänga av den. Så vi fick ta ut säkringen ur proppskåpet. Problem 2 uppkom när vi skulle dra ut den läckande maskinen, den gick att få ut 15cm sen satt den fast!! Tur i oturen så var det fram som det läckte, när vi stängt av kranen till maskinen åg satt en plåt under läckan så var problemet så löst som vi kunde göra det då.


Imorse jagade vi rätt på en mielereparatör så på torsdag kommer de hit och ska titta på den. Tills dess blir det handdisk. Idag har jag bjudit in familjen på middag till mormor och morfar. Imorgon måste vi äta helstekt laxsida i ugnen hemma för det är jag så sugen på att jag tror jag håller på att gå av!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards