Hönsmamman

Alla inlägg den 16 september 2013

Av MissJA - 16 september 2013 22:03

Det har jag längtat efter nu ett tag. Det är bara såååå gott. Å lussekatter åxå :p

Så idag har jag faktiskt lyxat till det med lite glögg å några pepparkakor. Å det var sååå sjukt gott!!! Sen började jag tänka på lussekatter. Kanske skulle man förgylla hösten igenom att när regnet piskar mot fönstren å mörkret kommer allt tätare omkring oss baka både pepparkakor å lussekatter. Strunt samma om man egentligen ska stressa å baka sånt i december samtidigt som allt annat ska göras.

Kims skolfoto kom til mobilen ikväll :D han är så fin å ser så lycklig ut på bilden.

Vildas foto kom åxå. Å man ser även hennes personlighet lysa igenom. Lite bus men ändå men ordning å reda på henne.

Miiimii sov på vägen till sävar

Jag å m tog de minsta till badhuset i sävar för deras familjesim idag. Skoj att se hur de utvecklas i vattnet. Diddi med sina nya cherekringar å miiimii med diddis gamla. Han som jobbar på flitigt i vattnet å tar sig fram. Åker rutchkanorna utan minsta rädsla å miiimiii som är ny med ringarna å dom tar sig mer friheter allt eftersom.

Sedan satt vi i barnbassängen ett tag. Å där märkte miiimii att hon kunde "gå" själv. Med ringarna på så bottnade hon så att hon fick stöd runt om å kunde gå fram i vattnet. Dock for hon omkring lite hur som utan kontroll men det var intressant att se.

Avslutningsvis var vi på ridlektion. V fick testa ridskolans nya ponny Silver å jag kunde inte låta bli att se min gamla ponny chicke i honom.

Nä nu är det dax att sova. Imorgon är det förskola för Diddi, å när han är där ska jag å miiimiii dra till skogs å plocka lite lingon med min mamma.
Nattinatt

Bjuder på liten höstig bild från helgen.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards