Hönsmamman

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av MissJA - 26 juni 2013 20:30

Så åter till det som just nu ligger framför oss. Brölldopet såklart :)

Med 24 dagar kvar, så kom nästan all dekoration som jag beställt tidigare. Bröllopsbubblorna åxå. K har varit hos mormor idag åh det har nålats i hans kostym så nu har min kära mor lite syarbete framför sig. Hoppas diddis kostym som kommer med posten inom kort passar bra då vi slipper korrigera den åxå!

(Jag är helt värdelös med symaskin, nål å tråd osv. Borde gå en kurs eller nåt i hur man lagar kläder, med 4 barn varav 2 pojkar lär det bli en hel del lagning även i framtiden. En start kanske kunde vara en fungerande symaskin...)

Just nu håller jag på att fixa en tid för mina naglar hos en vän till men syster H. Jag ska även dra igång med att skriva ut festhäftena förmodligen imorgon. Ikväll har jag ett annat pyssel att ta itu med förutom att ha mina brudskor på mig.

Imorgon har vi mötet med prästen, så jag ska plocka fram pappren åh lägga dem i väskan redan nu. (Dem vill jag/ får vi inte glömma imorgon!!)

Nä nu ska jag sluta skriva åh lämna sängen efter en förhoppningsvis lyckad nattning för att ta itu med kvällens uppdrag.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards