Hönsmamman

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av MissJA - 18 juni 2013 22:52

Det kändes lite konstigt att gå åh ta bussen ner på stan! Men det var precis det jag gjorde idag. Lämnade M hemma med barnen en stund.

Nu är allt mitt färdigt till bröllopet utom sminket. Håller på att prova ut en bra foundation, testade en från kicks idag, tänkte testa på make-up store imorgon.

Jag har bla. beställt papper till festprogrammen åh m har beställt mer bläck till skrivaren. Jag har även fixat en till dukningsdetalj till färdig.

För 2 dagar sedan insåg vi att det är inte så värst mycket tid kvar, så det är därmed dax att börja göra alla inköp som kan göras i förväg. Förbereda det som kan förberedas lixom. Det kändes nästan skönt. Nu är det dax att agera, inte bara tänka och planera!

Vi ska vara färdiga med allt som kan fixas innan den 10/7. Göra bort saker tidigt än att stressa på slutet. Att stressa ner i god tid och vara utvilad och full med förväntan inför vår stora dag.


Imorgon ska jag åh M ha myskväll åh se film <3 med bäbis i famnen. Men jag längtar! Mitt i vardagen fylld med småbarn åh måsten är det ett bra knep för att vårda det fina man har.

V har ritat på stenplattorna

Förresten, när jag kom hem från stan kom diddi superglad å berättade att han minsann bajsat på toaletten!! Han är nu utan blöja på dagarna när vi är hemma. Åh vad medvetenheten kommer snabbt när han nu märker vad som händer när det kommer kiss å bajs. Nu när han har blöja på sig fiskar han typ alltid upp snoppen när det kommer kiss, med resultatet att han får kiss på sig ändå. Men han vet ju vad som är att vänta.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards