Hönsmamman

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av MissJA - 1 juni 2013 22:54

Idag blev dagen lite ovanlig - men det gjorde den riktigt bra :)

V fick följa med min fina vän åh hennes barn ner på stan för att se Yohio igen. Vi åt först lunch här ihop innan de åkte ner på stan.
K fick sitta vid datorn i lugn åh ro.
Jag tog en passa på löprunda med vagnen när de små skulle vila/sova. Diddi kommenterade varje löpintervall med "mamma pring".
Sen hackade jag ihop dagens middag skinksallad med olika tillbehör.
Sedan blev vädret sämre åh några mindre regnskurar har gett gulnande vattenpölar ute. Regnet behövs. Både för naturen men även för vårt hem, det har förfallit under den fantastiskt soliga period vi haft. Åh jag måste även baka bullar åh få tid att putsa fönstren, byta gardiner skulle inte heller skada...

Men vi börjar med det viktigaste, bullbak, städning åh paltkok :)
Så imorgon ska vi se vilka av dessa jag hinner pricka av från min lista...

Nattinatt

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards