Hönsmamman

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av MissJA - 21 juni 2013 23:49

Några bilder som inte laddades upp tidigare idag. Tack till dålig täckning - not!

Av MissJA - 21 juni 2013 23:19

Denna dsg blev riktigt bra :) lagom med allt, god mat, trevligt sällskap, majstång, glada barn, fint väder. Åh som vanligt lite väl kyligt när kvällen närmade sig sitt slut - precis som alltid på midsommar.

Minns förra midsommaren, då stressigt hemma ensam med barnen med foglossning från helvetet, gick på värktabletter, med fogbälte åh kryckor men ville ändå bara skrika av smärta. Åh som om inte det vore nog, ångest över hällsboskolans eventuella nedläggning, det brevet hade dykt upp någon dag före midsommar. Dock var vädret riktigt fint då åxå. Men även den midsommaren slutade bra, med god mat åh trevligt sällskap.

Förresten, testet av den andra foundationen med primer åh puder blev en succe. Sminket satt bra hela dagen. Så nu känns det klart, bara att åka åh köpa det. :)

bild på mig, sminkad. Mamma tyckte att jag skulle satsa på denna look på brölldopet, åh jag tror faktiskt jag är beredd att hålla med

Nä, nu ska jag avsluta kvällen med att beställa dekorationerna till festen.

Nattinatt

Av MissJA - 21 juni 2013 11:42

Idag, i skrivandets stund är vi på väg att åka till flurkmarks midsommarfirande en sväng. Med oss har vi goa lunchmackor, pannkaksrullar med jordgubbssylt åh dricka. Picknicklunch :p

Sen en snabb visit (kanske fika?) hos mina föräldrar åh avslutningsvis midsommar middag hos våra vänner i Holmsund. En blandad kompott som jag hoppas ska bli bra :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards