Hönsmamman

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av MissJA - 15 juni 2013 18:34

Ja, vet att jg tjatar. Men på min blogg skriver jag om det som är och sker i mitt liv. Just nu är det mycket bröllop, barn åh annat familjärt.

Jobbar vidare med bröllopspysslet. Servettringarna blir färdiga ikväll, festprogrammen ska bara finslipas. Funderar lite på övriga detaljer. Vill åka till lokalen en gång till och planera mer konkret vad som behövs och hur det ska fixas. Det underlättar ju sedan när det är dax att göra allt.

Dekorationerna, åh sånt måste snart beställas, därför vill jag inte vänta längre med allt.

Funderar även på varför inte prästen har återkommit än om en tid för möte, vi skulle ju ha det nu under tiden M är sjukskriven, åh det är han endast nästa vecka, sedan är han tillbaks på jobbet. Snart stänger fritids för sommaren åxå, känns spännande att ha möte med prästen om Alla barnen är med!! Får försöka styra upp det på måndag.

Kanske ha servetterna såhär?

Jag gillar ju att greja på med detaljerna, det är roligt. Men det som egentligen är viktigast är inte det utan att alla får en trevlig kväll! Att det är en fest som de uppskattar. Att folk har roligt!! Det är det, som vi vill mest av allt.

Av MissJA - 15 juni 2013 18:21

Vi tryckte på paus en stund jag åh lillan, få hon somnade på mig i sängen nyss. Dagarna har blivit annorlunda nu med övriga familjen på vift. Esmee har ändrat sina sömntider lite. Det sovs lite senare men längre på förmiddagen åh detsamma på eftermiddagen där hon delar vilan lite på random i 2 perioder.

Det är ostadigt väder men rätt varmt och skönt ute. Jag passade på att trädgårdsarbeta nu medan det vsr uppehåll på förmiddagen. Klippte gräsmattan med lillskrot i ryggsäcken. Gick bara fint :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards