Hönsmamman

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av MissJA - 8 mars 2015 15:50

idag har jag å M varit tillsammans i 8år. Jag satt på jobbet då han skickade ett sms minns inte vad han skrev, men innebörden i det var att han ville testa att va med mig å mina barn. Å sen dess har det varit vi. I medvind som motvind. För 5 år sen idag, förlovade vi oss.

Det har jag bloggat om förr. Efter det kom det två småttingar till å familjen blev komplett. Snart är det 2år sen vi bestämde datum för brölldopet.

Å nu börjar de små vara mer självgående. Vi har vuxit ur vår bostad å planerar nästa projekt, husbygge.

Men att påstå att livet är en räkmacka är en lögn. Det är mycket tjafs, tjat å annat drygt. Man blir less på varandra, å måste få egen tid men när allt kommer till kritan är han min bäste vän, min klippa å den jag vill leva med resten av livet. Trots att jag då och då (oftast vid pms manlig som kvinnlig) tycker att han är knäpp.

Tja vi har verkligen fångat varandra, å tur är väl det

Grattis älskling, idag firar vi med grillat till middag, paj till efterrätt.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards