Hönsmamman

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av MissJA - 7 juni 2014 23:21

Dagarna bara rinner iväg å när jag kommer på att jag vill blogga är jag för upptagen, för trött eller som även inträffade i förrgår mobillös! Esmee råkade nämligen få fatt i min mobil i torsdsgs å kasta den i asfalten. Ett hörn av displayen sprack å hela mobilen blev plötsligt helt obrukbar då tutchfunktionen slutade fungera. Den dagen var ingen höjdare.

Annars då, jo V kom hem ifrån fritids i måndags å meddelade att dagen efter skulle de ha sin avslutningsshow å behövde avslutningskläder till då. Det blev lite steessigt - jag hade inte ens tänkt på avslutningen å ännu mindre visste jag om när det vsr show!
Jag å M var innan dess å träffade en säljare för smålandsvillan, där vi räknade på vad det skulle kosta oss att bygga ett av deras hus. Helt otroligt så skulle skillnaden bli marginell!!

K har trassligt med sin nyopererade tå å äter antibiotika å måste mest ligga inne å vila tån. Men han klagar inte, han har ju sin ipap å tv att roa sig med. Eventuellt sks han operera om shunten om ca 1,5 vecka det är nåt vi hoppas på. Det skulle ge honom bättre föeutsättningsr att få må bra å få en bra sommar.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards