Hönsmamman

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av MissJA - 30 maj 2014 17:44

Idag vaknade vi till en trist, regntung morgon, ingen skola, vilodag för hästarna. Jag å M drog igång lite välbehövlig städning och lite utrensning. Två uppgifter som vi dragit oss för att ta hand om. Till högljudda protester städade vi på övervåningen. Jag skänkte bort lote saker via facebook å även trappgrinden som får flytta till grannarna då de väntar smått. Esmee tog ju själv ner den i veckan - hon visade oss att hon var redo att hantera trappan. Å vad det känns skönt!!

När M åkte iväg på jobb så kom jag på den brilijanta iden att ge barnen nåt skoj efter den lite väl tråkiga starten på dagen.

Efter en våffelmiddag berättade jag att om de ville skulle vi åka till leos lekland.



Kim som inte kan busa ännu fick ta med sin ipad å njuter på sitt sätt med att få spela så mycket han orkar. V cyklar runt på en cykel å jag har hittat en endaste sak som Diddi är rädd för, höjder, han tycker det är jätteläskigt att klättra upp till tigerrutchkanan.

Av MissJA - 30 maj 2014 17:42

Idag vaknade vi till en trist, regntung morgon, ingen skola, vilodag för hästarna. Jag å M drog igång lite välbehövlig städning och lite utrensning. Två uppgifter som vi dragit oss för att ta hand om. Till högljudda protester städade vi på övervåningen. Jag skänkte bort lote saker via facebook å även trappgrinden som får flytta till grannarna då de väntar smått. Esmee tog ju själv ner den i veckan - hon visade oss att hon var redo att hantera trappan. Å vad det känns skönt!!

När M åkte iväg på jobb så kom jag på den brilijanta iden att ge barnen nåt skoj efter den lite väl tråkiga starten på dagen.

Efter en våffelmiddag berättade jag att om de ville skulle vi åka till leos lekland.

[Bild]



Kim som inte kan busa ännu fick ta med sin ipad å njuter på sitt sätt med att få spela så mycket han orkar. V cyklar runt på en cykel å jag har hittat en endaste sak som Diddi är rädd för, höjder, han tycker det är jätteläskigt att klättra upp till tigerrutchkanan.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards