Hönsmamman

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av MissJA - 16 maj 2014 07:20

Inatt har det bökats å gnällts osv. Esmee har förmodligen haft jobbigt i munnen av den tand som ser ut att vara gå gång att komma fram. Med andra ord har det blivit knappt med sömn. Så nu sitter jag med en välbehövlig kopp kaffe å hoppas på åtminstone bra väder å snälla barn. (Vem försöker jag lura, vi ska handla å typ städa osv. Brukar ju inte hjälpa små barns temperament..)

Igår hade jag tänkt blogga, men pga ditt å datt så blev det inte av. Vi har fel på vårt internetuttag, å det suger ju. Vi får det inte åtgärdat före helgen, så mycket vet vi i alla fall.

Igår löshoppade jag å H hästarna. Det var så smidigt, vi löste av varandra med att värma upp hästarna på lina och promenera av dem efteråt. Det gick snabbt och blev väldigt effektivt. Casandra å Nichlas gillar att hoppa å Baronessa vill äta av fodret som vi belönar och lockar med.


I helgen ska V åka på en skoj övernattning på Hippologum, å vi andra ska åka å se på något helt annat :) hoppas att det blir lyckat för alla. Sen ska jag å H busa med hästarna på terrängbanan igen. Jag tror att hästarna till och med längtar dit. Det var superkul sist :D

Alla kan delta, man behöver inte vara medlem eller kunna rida :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards