Hönsmamman

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av MissJA - 12 maj 2014 22:17

Så är denna dag över.
Trött å nöjd kryper jag ner bredvid 2 små snarkande sötnötar. Den 3:e sötnöten sussar sött i rummet intill. Nöjd! Jag har lyckats hålla elden i vedpannan i schack, fixat ankorna, kalvarna katterna å såklart hästarna.

Det blev visseligen senare färdigt än jag hade planerat. Men skit samma, det gick.

Dessutom har vi röjt i ett dike å skottat lite spån. Skönt när man får jobba mycket med kroppen :D


Barnen hälsar på hästarna i hagarna

Å k har det bra på sin klassresa. Han gillade att flyga. De har besökt en bondgård, ätit kinamat, haft pyjamasparty å typ gått 1,5 mil enligt M. (K är tålig som pallar det med sitt nageltrång, tur vi visste om att det var mycket vandrande på agendan å förberedde med ipren.)

M berättade åxå att K visst hittat en tjej som han kramats mycket med :)

Nä nu ligger en av katterna å myser med oss i sängen. Jag ska ta å läsa en stund innan john blund tar mig med på en drömresa...

Av MissJA - 12 maj 2014 09:01

Vinkade precis av M å K som ska på klassresa till Stockholm idag. Å vilken klassresa sen, flyga flygplan å sen sova på hotell. Vilken upplevelse!!

Å nu åter till vardag.
V är hemma idag, hon hade lite feber imorse. Så hon får vila å mysa i soffan hos mormor å morfar medan vi andra är å sköter om hästarna idag.

Ha det! Kramisar

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards