Hönsmamman

Alla inlägg den 28 april 2014

Av MissJA - 28 april 2014 11:21

Fy idag verkar allt vilja köra ihop sig! Saker jag inte vill gå in på nu. Blir så arg å ledsen. Å det är saker jag inte kan påverka men som påverkar oss!! Mycket! Mycket! Mycket!
Utöver det så försöker jag fixa å trixa med annat.



Av MissJA - 28 april 2014 09:52

Jag köpte kalcium å magnesiumtillskott å mitt konstanta sug efter mörk choklad försvann på en gång!! Förmodligen hade min kropp underskott på magnesium :)

Så det är ett litet tips till chokladsugna.

Åh, idag skulle jag vilja åka å hälsa på någon ett tag, men ingen är hemma. Så vi får se vad vi hittar på istället. Ibland vill man bara umgås lite.

Annars så har jag försökt ringa å fixa en massa saker nu på morgonen. Bla. kolla upp hur K ligger till i operationsköerna. Han måste ju både operera sin stortå snarast å sen så är det ju shunten som ska bytas ut. En operation jag är förvånad över att den ännu inte blivit av! Å stortån stoppar ju upp alla sommaraktiviteter så den vill jag att han ska få fixa helst idag! (Men det blir det ju inte då han måste sövas.).

Ibland blir man så less på sjukvården, att man måste tjata å typ halvt dö innan man får den hjälp man behöver. Detta är särskilt irriterande då det handlar om BARN. Barn som får sin tillvaro förstörd i vårdköer. De borde ha en max väntetid på 30 dagar för barn. Vuxna kan gärna vänta de 3 månader som är tillåtet.

Av MissJA - 28 april 2014 09:51

Jag köpte kalcium å magnesiumtillskott å mitt konstanta sug efter mörk choklad försvann på en gång!! Förmodligen hade min kropp underskott på magnesium :)

Så det är ett litet tips till chokladsugna.

[Bild]

Åh, idag skulle jag vilja åka å hälsa på någon ett tag, men ingen är hemma. Så vi får se vad vi hittar på istället. Ibland vill man bara umgås lite.

Annars så har jag försökt ringa å fixa en massa saker nu på morgonen. Bla. kolla upp hur K ligger till i operationsköerna. Han måste ju både operera sin stortå snarast å sen så är det ju shunten som ska bytas ut. En operation jag är förvånad över att den ännu inte blivit av! Å stortån stoppar ju upp alla sommaraktiviteter så den vill jag att han ska få fixa helst idag! (Men det blir det ju inte då han måste sövas.).

Ibland blir man så less på sjukvården, att man måste tjata å typ halvt dö innan man får den hjälp man behöver. Detta är särskilt irriterande då det handlar om BARN. Barn som får sin tillvaro förstörd i vårdköer. De borde ha en max väntetid på 30 dagar för barn. Vuxna kan gärna vänta de 3 månader som är tillåtet.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards