Hönsmamman

Alla inlägg den 22 april 2014

Av MissJA - 22 april 2014 22:11

Dagens träning var så rolig! Det var dax att hoppa på en ny träningstrategi för hästarna nu. Snön har smält bort så pass att det fungerar att varriera mera. Så idag var det kondition på schemat.

Baronessa å Nicklas tränade galopp i backe å de älskade det! De gav verkligen ALLT! Svetten flödade å vi hade asroligt. Casandra linade jag istället å hon gick hoppa lite på lina. Hon verkade åxå älska det. Det var så skoj att göra nåt annorlunda. Å som sagt det blir mer sån träning från och med nu.

En skuggbild på mig å Nicklas på väg till vår träningsplats.


Sen har jag äntligen förnyat nytt körkort! Å bilden blev alla annat än ok, men får duga ändå.

Idag tog vi även fram trädgårdsmatgruppen. Just nu står den på framsidan så vi kan äta där å njuta av vårsolen :) å igår kom stutsmattan fram till barnens stora glädje

Vårlökarna jag givit upp hoppet på att få se i blom börjar slå ut!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards