Hönsmamman

Alla inlägg den 25 april 2014

Av MissJA - 25 april 2014 22:34


       

 


 

 

 

 

Av MissJA - 25 april 2014 22:30

Hon bara åker å åker så mycket hon orkar. 



 

Av MissJA - 25 april 2014 22:04

Idag har det varit ett strålande väder. Ca 16-17 grader å inte ett moln på himlen.
Därför föreslog jag att vi efter vår goda middag bestående av kolgrillade hamburgare. Vi åt ute på framsidan i vårsolen att vi skulle ta en cykeltur. Å så blev det. Alla utom V som ville vara hemma å leka med bågra grabbar istället följde med. Utflyktsmålet var nydalasjön, å jag packade en läsk å en påse chips i cykelvagnen. Diddi skulle "cylka själv" å startade springcykeln. Å tro det eller ej, han orkade hela vägen, å dessutom så kom han på hir skoj det var att cykla i diket om å om igen. Ca var 3:e meter styrde han ner i diket under glädjetjut. E satt i cykelkärran å åt chips å mös.

Efter lite bus å lek på stranden cyklade vi hem igen.

Tidigare på dagen var jag å de små i stallet. Vi var ute hela dagen, förutom när vi åt lunch. Jag red hästarna medan barnen vilade. En lösgörande övning jag hittat i en tidning. Den var rolig men hästarna orkade inte så lång stund i värmen.


Nu ligger jag under täcket å planen är att somna snart så jag orkar mycket imorgon. Det känns i ansiktet att solen har lyst idag, å kroppen är fysiskt trött. I helgen förutspås vädret bli bra, å vi ska grilla å vara ute hela dagarna :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards