Hönsmamman

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av MissJA - 5 januari 2014 20:40

Idag har jag städat mig igenom huset. Å i och med det fick även de sista julprydnaderna lämna sin plats. (Bara några filtar å kuddar kvar till vår tvättid på tisdag.)
Tyvärr lät det som om jag gjort ett bättre än vad jag har. För jag måste fortfarande rensa mig igenom hela huset. Men nu är det lite mindre klet, damm å skräp som blandat sig med kläder, inredningsprylar å leksaker. Vi har leksaker till förbannelse!!

Tror det är dax för mitt gamla knep att göra rensningen ok. En soppåse per dag. Det blir minst 30 påsar skräp å återvinning i månaden. Å varje påse gör skillnad :) efter att jag läste denna artikel blev jag mer inspirerad. Nu ska vi bli kvitt oordningen!!

http://www.bravardag.se/artikel/rensa-i-rora-och-ma-battre

Medan jag har städat har M tvättat å vart med de minsta på en vagnpromenad. V har varit med en kompis å K har legat i soffan å vilat, han är fortfarande riktigt sjuk. Vi får väl se om det var en bra eller en dålig ide att jobba på såhär idag. Men jag hade inte pallat att kolla på röran en endaste dag till!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards