Hönsmamman

Alla inlägg den 17 november 2010

Av MissJA - 17 november 2010 21:29

Var till hälsocentralen och träffade en läkare för att jag inte längre orkar med att jobba heltid natt. eftersom sömnen krånglar, jag är mellanåt superyr och jätteillamående (läs flera gånger per dag). Så fort jag rör mig så rusar pulsen åh jag orkar inte mer, allt börjar snurra och jag får kämpa emot alla kväljningar. Min vardag fungerar inte ens, jag är nervös inför de två kommande dagarna, eftersom det innebär att jag ensam måste få iväg barnen till skola och dagis på morgonen och hämta dem på eftermiddagen. Dessutom har jag ett möte båda dagarna mitt i dagen. Att jag dessutom måste orka laga middag och ta hand om allt fram tills nattningen känns omöjligt. Nu i veckan har jag i stort sett bara legat i sängen och är ändå så pass sliten att jag inte orkar med det lilla jag vill göra.


Men tror ni att jag fick igenom en sjukskrivning - NEJ inte ens på deltid!! Får ångest när jag tänker på att jag snart ska vaka på och orka jobba 7 nätter ta hand om barn och familj och allt det som jag i vanliga fall inte skulle ha något minsta problem med att utföra. Nu vill jag bara gråta, men det hjälper inte heller!!


Hoppas att de på frejateamet kan hjälpa mig, ska dit på fredag.  Annars vet jag inte hur det kommer att gå..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards