Hönsmamman

Alla inlägg den 15 december 2009

Av MissJA - 15 december 2009 23:00

 


Tänk vad det går fort, detta är en bild som är tagen för 4 år sedan nu... Då var hon bara några minuter gamal. Redan då satte hon ribban. Trots en påskyndad sluttamp då hjärtljuden var dåliga, så kom hon ut med buller och brak. Satte full poäng på apgar skalan på en gång.. Sedan dess så är hon oerhört snabb med det mesta. Bla så lyckades hon med att både börja krypa och sitta på samma vecka!!

Nu är hon stor. På hennes önskelista till tomten finns en lillasyster (som ska heta wilma) en mamma och pappa robot och en kudde!! Hon är fantastisk.. Och hon älskar sin storebror.

Jag har 2 helt fantastiska barn!!

Av MissJA - 15 december 2009 12:01

Förlåt att jag är så oerhört dålig på att uppdatera här.. Men det har hänt en massa jobbiga grejer. Dessutom så fyller typ halva släkten år under denna stressiga och mysiga julemånad.. Kameran fungerade superdåligt i helgen.. Batteriladdaren är borta, så jag kompletterar med de utlovade bilderna när jag har letat upp laddaren...


Det känns som om mina tarmar är utslitna ur kroppen, åh att någon blandat cement i hjärtat. Jag vill inte.. Orkar inte men MÅSTE...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards