Hönsmamman

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av MissJA - 20 januari 2010 00:21

Tänkte dela något väldigt roligt som kommer att ske inom kort i mitt liv. På nyårsafton bestämnde jag och min älskade sambo oss för att det är dags att fördjupa vårt förhållande igenom att förlova oss. Så på vår 3 års dag tillsammans kommer vi om allt går enligt planerna att byta ringar.


En önskedröm som jag förmodligen delar med majoriteten av alla flickor är att en dag få gå iklädd i en vit oerhört fin klänning och svara ja på prästens fråga. Denna dröm har dock inte min sambo, inte ens om han slipper gå iklädd en brudklänning. Inte än i alla fall. Men tiden får väl utvisa det. Eftersom detta är fallet så vill jag om jag får önska mig att ringarna ska vara mer än bara släta, även om jag inte vill ha en stor sten eller så på den. Tippar på att om ringen var för dyr så skulle jag inte våga använda den på samma sätt.


Så bara så att ni vet så laddar jag och min älskling upp inför den 8/3 då vi troligast kommer att förlova oss   

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards