Hönsmamman

Alla inlägg den 23 december 2015

Av MissJA - 23 december 2015 21:17

E utbrister vid nattningen nyss att det hon önskar sig mest är en prinsesskrona! Ajdå! Det finns inget sån klapp så vitt jag vet..?

Annars så tog jag mig iprendopad till Ica maxi imorse så vi var där när de öppnade kl 8. Å då tågade det in folk - helt galet alltså!
Nu så har vi lite julmat hemma. Jag letade reda på en liten skinka i affären å den var delikat, tyckte hela familjen. Hälften av den är redan slut!!! Så brukar det inte va hos oss. Jaja det går ju att köpa mer om behovet skulle uppstå, bättre det än att köpa för mycket å kasta bort.

Ikväll dukade vi fram julens läckerheter att ha på smörgås till ett mysfika strax innan Bingolotto skulle börja. Även julgodiset å julmust fanns att ta för sig av.

All I want for chrismas? började jag inlägget, å det som står högst upp på min är ett ok från banken så vi får skrida till verket med husbygget...
På V's står nog en ponny å att vi får bygga huset. (Hon vaktar klockan bara för att önska det varje jämnt klockslag).
K har inga särskilda önskningar - vilket gör det svettigare för oss dom ska hitta på nåt bra.
D önskar sig? tja allt! Det finns inte mycket som han inte skulle vilja ha i sin ägo.?
M önskar sig nog en skoter å diverse elektronikprylar.

Nu är det dax att avsluta detta inlägg, å det gör jag med frågan; vad önskar du dig?

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards