Hönsmamman

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av MissJA - 9 mars 2014 11:50

Dumma bloggplatsen att kapa mitt i ett inlägg, tur jag hade kopierat texten (gör inte alltid det å då blir jag lite mindre nöjd. Å ibland typ kalle anka arg. Å skiter i allt).

Nu sitter vi i bilen på väg hem. Det är skönt att va borta, men det är nåt speciellt med att komma hem. Kanske inte innan man hunnit packa upp - då är ju allt lite kaos. Men sen. När tvättmaskinen jobbar å man börjar landa hemma i vardagliga sysslor osv.

Av MissJA - 9 mars 2014 11:47

Tack säger vi till farmor å farfar, svärföräldrar, faster, kusiner å alla! Vi har haft så roligt å det är så trevlogt de gånger vi ses. Synd det inte är oftare.


Där fanns det snö minsann! fast sen började det regna.. Å resten av helgen var det förenat med livsfara att vara utomhus (superhalkigt).


Lilla klättermajan iförd mössa, vante å skor. Fast i korgen. Det var svårt att ta sig ur den, å det gav mig en liten stunds andrum.

Av MissJA - 9 mars 2014 07:18

Som vanligt är vi vakna jättetidigt. Idag väckta av att E bajsade vid kl 6. Å det kan man ju inte ignorera. Nu så håller jag på att koka gröt, övervakad av upptäckaren E, som sitter fastspänd i en matstol. Diddi skuttade nyss förbi med 2 st tomma toarullar som visst är hans katter. Så alltst en aldeles vanlig å jättetidig söndagsmorgon.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards