Hönsmamman

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av MissJA - 9 oktober 2014 10:10

Jag å E är fortsatt krassliga å nu verkar det som om D är på väg att göra oss sällskap.. Jag är hemma resten av veckan (sjukanmälde mig från igår). Nu på morgonen har barnen byggt lite lego å jag har jobbat lite med eftersatt pappersarbete trööök, men nödvändigt. Nu vilar vi lite i sängen till första filmen Bilar.

Sen blir det nån enkel lunch kanske pannkaka eller makaroner, det går alltid ner i magarna på mina små troll.

Bloggen blir eftersatt nu när vardagen blivit ett faktum, tyvärr. Men jag prioriterar sånt som är viktigare först. Tex, barnen, kärleken, hästarna, jobbet (där går det inte att blogga för dålig mobiltäckning å internetuppkoppling). Sen så har jag börjat träna med boken träning för nyblivna mammor (eftersom jag har svag bål å gärna vill bygga rätt från grunden). Tyvärr så redan 1 vecka in på programmet blir jag asförkyld å har ingen ork att träna, men träningsvärk av allt hostande. Men jag ska ge det minst 1 år.

Troligen får jag operera bråcket åxå innan jul. Fick hälsodeklarationen via e-mail för drygt en vecka sen. Tänkte ringa å fråga om de har nåt preliminärt datum än.

Tja nog för nu. Hoppas ni andra har en bra torsdag å att ni är friska å krya. Kramar/ missja

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards