Hönsmamman

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av MissJA - 7 oktober 2014 12:40

Så nu idag vabbar jag lilla E som har haft lite feber till och från. Å V är åxå hemma, hon är helt knäckt av situationen i klassrummet å får en dag med lite lugn å ro å plugg. Det har blivit kaos i klassen efter att många nya elever börjat. V orkar inget när hon kommer hem. Det har lixom varit pyjamasen på i säng å ett fruktansvärt humör kombinerat med huvudvärk.

Å jag som fortsätter hosta å hostelihosthosthosta tog barnen med mig å besökte vårdcentralen. Å har nu fått ut 2 olika hostmediciner :) men jag är helt slut idag å sjukanmälde mig från imorgon å resten av veckan. När jag frivilligt ligger på dagen då mår jag INTE bra, å nu ligger jag....

Var förbi coop å köpte lättlagade halvfabrikat för dagen, köpte fodrade stövlar till D hans fötter har VUXIT sen vi ut hämtade ut medicin å fyllde på förkylningsförrådet här hemma.

Men sen till ett ämne som jag har så svårt för, alla dessa tiggare! Jag får dåligt samvete, samtidigt som jag hört så dubbla budskap om dem. Vet inte vilken fot jag ska stå på. Idag blev jag förföljd av en tiggare när jag gick ut från apoteket, han bad om pengar till medicin å gick med en krycka. Jag hade tyvärr inga lösa pengar å gömde mig bakom "sorry, I have no money, just cards" vilket stämmer till 99%. Hur gör ni? Borde man donera, eller inte?

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards