Hönsmamman

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av MissJA - 5 februari 2016 12:19

Nu är jag "hemma" igen. Eller egentligen är jag hos mamma å pappa. Fick veta att det inte är bra att utsättas för förkylning när man är opererad för framfall. Stygnen kan visst gå upp om man hostar och nyser. Grattis, bra månad att operera en fyrbarnsmamma, i början av vaburari! Så tillflyktsorten till Berttjärn är en nödvändighet. Sen är känslan så pass jobbig att jag skulle nog inte orka med barnen. Det känns lite som strax innan krystvärkarna kommer igång. Jag är så svullen att jag kan inte ens fisa! Å av värktabletterna får jag intensiv klåda. Men hellre det än smärtan.

Igår blev det bara för mycket. Allt sittande å stående. Det blödde mer än det gjort under hela tiden å det kändes som om jag hade en sko i röven. Obehagligt är inte nog som beskrivning.

Så just nu blir det vila å grejande med husbyggnationerna. Igår fick vi entreprenadkontraktet via mailen. Om vi skriver på nu så kommer vi ha tillträde till huset i mitten av september ungefär.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards