Hönsmamman

Alla inlägg under april 2016

Av MissJA - 5 april 2016 21:19

Igår var det en tuff dag. Som avrundades med enkätgranskning på vårt Apt. Sen fick jag turen att få en öppning då en kollega drabbades av migrän. Något som var bra och som jag var mycket nöjd med. Men herregud så trött jag har varit EXAKT HELA LÅNGA DAGEN!!

Så lite tjat om vårt hus.... Det börjar kännas som en väldigt ospännande, långdragen process just nu. Det blir nog jättebra. Men just nu känns det extremt drygt... Det har ju stått rätt stilla ett tag. Men så nu, har vi äntligen fått in offert på bergvärme å grunden yey!!Å även fått en uppskattad summa för att inreda övervåningen (dyrare än uppskattat, men så är det väl med det mesta. När det dessutom finns få företag som vill vara med å lämna offerter kan priset gärna stiga. Äntligen, nåt att jobba med. Närmare kontrakt... Å så ringde husgrundskillen å meddelar att de gjort fel i offerten. Vi har fått för en gjuten platta då vi ska ha en offert för en ISO grund, åh nej!! Den nya offerten beräknar vi få på torsdag... Denna väntan...

Nä nu ska denna sömngående fyrbarnsmamma kasta sig i sängen och sova gott.

Natti natt...

Av MissJA - 3 april 2016 22:26

M tog barnen till skellefteå å jag hoppade i målarklödetna. Grabbarnas rum stod på agendan.... Nu är allt utom golvet fixat. Å jag har rensat och grejat. Nya sängar, å så lite annat...

Diddis sida




Kimpans sida...



Å så en star wars affisch och en söt liten klocka...

Jag fixade även till lite i hallen på övervåningen. Där har jag målat om tidigare. Men nu när båda sovrummen är färdiga är det möjligt att även tänka till om detta utrymme. Det enda jag gjorde där i helgen, var att möblera om å fixa med detaljer.

Jag har även varit med min syster E på Ikea där vi passade på att äta brunch. Jisses vad mätta vi blev!!

Nu är familjen hemkommen å jag är så trött så trött. Dax för sängen. Godnatt.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards