Hönsmamman

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av MissJA - 14 juli 2015 10:25

Först lite bilder från gårdagen

Nyfixade bryn å fransar, lätt bländad av solen å vilt hår.

Skönt i skuggan en stund med en bok

Idag hade vi en segare start än igår då vi somnade vid 02. Men ändå blev det en liten morgonpromenad innan frukosten. Sen har vi hunnit vara nere på stranden Idag hyrde vi ingen solstol utan la oss på handduken istället. Funkade det åxå. Allt blir ju så sandigt ändå?

En bildserie på H när vågorna rullar in mot henne.

Tänk, vi har inte bränt oss, än! Hoppas att vi kan klara oss ifrån det hela resan....

Alltså, fatta vad de som jobbar här, jobbar hårt och långa dagar. Fattar inte hur de pallar!
Har åxå funderat på hur många dödsolyckor de har här i trafiken, med tanke på att hastighetsskyltarna verkar vara utsatta lite random, å ingen verkar följa dem! Att korsa en väg skulle lätt kunna innebära döden.

Nä snart är det lunch, å därefter tänkte jag gå å ta en siesta - ta seden dit man kommer ;)

Av MissJA - 14 juli 2015 08:18

Vilken dag vi hade! Först promenad, go frukost, spabehandling Hanam, å sen sol å bad typ hela dagen lång. Drinkar på bechbar osv. Mitt på dagen började jag bli orolig för att bränna mig. Så då passade jag på att gå å fixa fransar å bryn. Så nu kan jag vara helt naturell ett bra tag framåt!

Kanske den coolaste drinken jag sett!

Fick till en bra blid på syrran!

På kvällen stack vi till centrum å shoppade typ färdigt. Så nice, inga mer måsten, bara chilla!!

Postar mer bilder senare. Har inte kvar dem på mobilen, de är på USB-stickan.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards