Hönsmamman

Alla inlägg den 14 december 2014

Av MissJA - 14 december 2014 22:32

Natten till lördag drömde jag att jag fick göra min bråckoperation. Nåt jag väntar på just nu. Sen drömde jag åxå att jag åkte å köpte en stor mörk häst. Jag har bilden av hästen som var underbar i drömmen. Tro att jag tappade hakan då jag idag kollade in på hästnet å fick se en kopia av min drömhäst där!!

Av MissJA - 14 december 2014 22:09

idag har vi firat V som fyller hela 9år imorgon! Hon fick en ny säkerhetsväst, lite kläder, ett spel å en pyssellåda. Dessutom åkte jag å hon på Hippologums stora julshow, vilket verkligen var en rolig upplevelse. Vi har firat med tårta, revbenspjäll till middag å så kom mormor å morfar förbi.




I lördags fick jag när värktabletterna kickat in trots allt lite gjort. Det blev nougatkakor å snickersmunsbitar å såklart vildas tårta å allt mjölkfritt såklart :) nu vill jag hinna med att göra kolapopcorn åxå. Vi har även bakat vita pepparkakor till Diddi som inte äter vanliga. Det blev även stommen till årets kaktraktor som nu bara måste monteras å pyntas med godis av olika slag å kanske sockervadd??

Å sist men inte minst så har diddi slagit in en julklapp till tomtens alla bäbisnissar. Han ska nämligen ge tomten sin gamla tutte på julafton.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards