Hönsmamman

Alla inlägg den 30 november 2014

Av MissJA - 30 november 2014 10:28

idag tänder vi det första ljuset. Lyssnar på julsånger på repeat å bakar bottnar till saffranssemmeltårta. Jag hade tänkt ha med det till jobbets julknytis innan vårt apt. Vi ska åxå ha med oss 2st julklappar ā 25kr st till julklappsspelet. Å jag har fullständig idétorka!! Hjälp mig komma på bra saker att fylla paketen med!! Snäääällaaaaa!!!

Esmee sitter å pärlar å D å V har gått för att köpa ägg. Senare idag funderar vi på att eventuellt gå å köpa lite att julpyssla med. Kan ju va både roligt, kreativt å förmodligen sluta i totalt kaos. Efter maten blir det söndagsmys (istället för fredagsmys) å förberedelse för en ny vecka.

Måste säga att nu när jag gått till några blogginlägg kan erkänna att jag saknat att blogga. Det är roligt. Men inget som man kan tvinga fram. Det är som kreativitet. Det går i perioder. Ibland prioriteras det bort. Å ibland så blir jag tjurig, som när jag skrivit ett inlägg å det bara försvinner!!! Det har hänt några gånger under hösten. Å det är inte poppis.

Nä nu ska jag se vad E har börjar pyssla med.... Clementinskalning.

Ha en fin julmysig första advent vad ni än har för er. Å jag tar tacksamt emot könsneutrala julklappstips :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards