Hönsmamman

Alla inlägg den 10 april 2012

Av MissJA - 10 april 2012 08:54

Today I don't feel like doing anything,

I just wanna lay in my bed....


Så känns det idag. V verkar helt frisk från sin magsjuka åh ingen fler har insjuknat som tur är. Men inatt precis som natten innan det så somnar jag gott på kvällen typ före 21 för att sedan vakna vid midnatt och vara klarvaken i ca 2 timmar. Sedan är jag trött som en j-la zombie på morgonen.. Tack kroppen för detta ologiska sovmönster!


När jag vaknade på morgonen så berättade M som redan hunnit vara i tvättstugan en sväng att det var snöstorm ute. Senare idag ska det börja regna om min väderapp har förutspått vädret på ett korrekt sätt.. Då ville jag bara dra täcket över huvudet och inte kliva upp alls, men diddi är en duktig väckarklocka och om inte han var effektiv nog så är min hungriga mage ett bra verktyg..


Nu är jag mätt, på både ostkaka och min klassiska blandning av keso och grekisk yoghurt med 5 valnötter lite torkade tranbär och blåbär..


Just nu funderar jag på om familjen ska åka in till videobutiken och hyra någon film och kanske något tv-spel för att sedan roa oss inomhus heela långa tisdagen. (Jag vill åxå fara på HM och köpa en ny pyamas, min är väl använd och så nött att den börjar dra mot det genomskinliga hållet..)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards