Hönsmamman

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av MissJA - 28 augusti 2010 12:30

Jag har följt en blogg ett tag, det handlar om en bäbis som nyligen föddes med diafragmabråck. Läs gärna mammans berättelse om dotterns kamp för livet


http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet

Av MissJA - 28 augusti 2010 09:44

 

Nu när jag har fått tummen ur och gjort ett litet kollage över min mage så tänkte jag visa den här..

Av MissJA - 28 augusti 2010 09:39

Idag ska vi iväg til bondens marknad, har länge pratat om att jag vill dit men alltid missat den av olika anledningar, men äntligen detta år kommer vi slutligen iväg. Jag är laddad, men ganska pank så det blir att handla för de slantar som finns kvar. Vill ha lite fina grönsaker osv...


Förresten så hatar jag min nya mobil, den är inte kompatibel med min dator och därför kan jag inte läsa in mina bilder till datorn. Åh pga nåt strul går det inte heller att mmsblogga, så tyvärr blir det ingen bild på mitt bakade bröd. Men det blrv små thekakor och morotsrutor..


Tar med den vanliga kameran idag, så jag kan knäppa någon bild på våra fynd.

Av MissJA - 28 augusti 2010 09:30

Nu har min son varit på skolan helt själv torsdag och fredag. Det enda tokiga som inträffade var att jag hade läst fel på hans schema för fredagen och satt på ett möte med min behandlare på äs-enheten när han slutade, vilket innebar att jag fick sticka iväg innan tiden var slut och köra fort hem. Men han var inte ledsen eller så, bara nöjd över att han varit duktig och öppnade direkt sitt paket. Annars så var jag bara så oerhört trött hela dagen igår. Det skyller jag på den förkylning som drabbat oss hemma. Snuva och hosta och för min del en envis huvudvärk.


Har vaknat på nätterna med kvävningskänsla 2 nätter i rad nu och tvingats sitta uppe tills hostmedicin och nässpray ska öppna mina luftvägar igen, under den tiden har jag druckit the och ätit en smörgås.


Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards