Hönsmamman

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Skidpaket beställt

Av MissJA - 21 januari 2013 19:32

Dagen har rullat på, det brukar dom göra. Tänkte nyss på likheten mellan att borsta ett hår åh hur en dag kan se ut hos oss. Vissa stunder flyter allt på. Så stöter man på en tov (något tjorvar till sig) av varierande storlek. Den kan göra ont och ta tid att reda ut, men förr eller senare är toven borta och hårborsten glider lätt fram igen.

Fick en ny laddare till telefonen, hämtade ut medicinen, beställde skidor (de är på onsdag em) det blev skidor som ska vallas. Lunchen blev en onyttig rullkebab som jag pga extrem hunger slukade (skäms lite bara). Så gjorde vi en långpanna lasange till middagen. Den blev bra.

Jag åh barnen har lekt ute, v har gjort nästan all läxa åh k har tränat på både knappknäppning och dragkedjor.

Nu är det dax att läsa lite sune. Diddi har redan somnat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissJA - 17 september 2017 22:45

Måste erkänna, jag är medlem här! En större klant, olycksalig individ är rätt sällsynt (de råkar ofta förolyckas i förtid..) M kallar mig för porslinsdocka (å då associerar jag det med en jättegammal porslinsdocka som mamma å pappa hade i sitt sovrum...

Av MissJA - 31 juli 2017 19:35

Inte den bästa sommaren... Först bröt jag foten. Å barnen drabbades av feber. K blev så dålig att han blev inlagd. Sen blev jag åxå sjuk. Nu är jag inne på åttonde dagen med rejäla febertoppar. Men på vårdcentralen kunde de inte hitta några fel på m...

Av MissJA - 21 juni 2017 11:25

     Det var helt overkligt morgonen för slutbesiktningen. Jag stod i köket och packade allt från skafferiet i påsar. Då visste vi ju inte om vi skulle få lov att flytta in eller om vi skulle få återvända tillbaka till vårt mellanboende i väntan på...

Av MissJA - 13 juni 2017 22:15

            Jag höll på att fixa med inredningen i barnens garderober. Skulle "bara" hämta två hyllplan till och ger mig snabbt och lätt nerför trappen när jag kommer längst ner i trappen ser jag hyllplanen de är nästan framför mig då jag snubb...

Av MissJA - 12 april 2017 17:45

Jag ska byta jobb, från den skola jag arbetar på nu till en som ligger mycket närmare vårt nya hus. Arbetsuppgifterna kommer även dom att skilja sig lite från de jag har haft tidigare. Det kommer nog att bli bra. Men under de knappt tre veckor som ha...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Skapa flashcards